Fructe Deshidratate

Tabel Lista

Seteaza descrescator

1-36 of 38

Pagina:
  1. 1
  2. 2

Tabel Lista

Seteaza descrescator

1-36 of 38

Pagina:
  1. 1
  2. 2

Fructe deshidratate 

Consumul de fructe deshidratate se recomandă, mai ales, ȋn cazul persoanelor care nu consumă carne, fiindcă acestea pot varia meniul zilnic şi, totodată, oferă o mulţime de beneficii de natură nutriţională.

Caloriile şi calităţile nutritive ale fructelor deshidratate:

  • Pentru conservarea fructelor, procesul necesar este deshidratarea, fiindcă enzimele şi bacteriile naturale necesită apă, ȋn vederea descompunerii acestora. 
  • Fructele uscate, deşi au un conţinut mai ridicat de calorii decât cele crude, sunt extrem de bogate ȋn fibre, vitamine, minerale şi antioxidanţi. În cadrul procesului de eliminare a apei din fructe, conţinutul de calciu, potasiu şi vitaminele C şi E este uşor alterat, cantitatea acestora fiind diminuată. Pe de altă parte, antioxidanţii sunt afectaţi extrem de puţin, iar conţinutul de fibre şi fier rămâne neschimbat, ȋn cazul fructelor deshidratate. 
  • Aşadar, contrar miturilor care se vehiculează conform cărora fructele uscate au exact aceleaşi valori nutriţionale precum cele proaspete, cele deshidratate ȋşi păstrează doar o parte a nutrienţilor, ȋnsă aceştia sunt esenţiali pentru sănătatea organismului. 

Specialiştii ȋn nutriţie ne recomandă consumul porţiilor echilibrate de fructe deshidratate, pentru a putea beneficia din plin de efectele lor benefice pentru corp.